דיזל ישראל מעלה קמפיין פרסום לעונת אביב קיץ 2008

דיזל ישראל, בבעלות קבוצת אירני ומתי פולק, מעלה קמפיין פרסום לעונת הקיץ הקרובה בהיקף של 300,000$. שלט הפרסום המוביל של הקמפיין עלה בימים אלה על קיר ברעם הממוקם בכניסה הצפונית לרחוב אבן גבירול בת"א.



הקמפיין החדש של דיזל מדמה עולם שבו הזמן קצר, אפילו קצר מאד. קונספט הקמפיין: "אל תבזבזו זמן בהרהורים ומחשבות, קחו את המסלול המהיר של החיים, למען השם. פאסט פוד, ספיד דייטינג, אינסטנט מסג'ינג, החיים במאה ה-21 הם ההאצה האולטימטיבית של הכול.



כמו אישה המחתלת את תינוקה תוף כדי ריצה, או זוג בביקור במוזיאון שמצלם תוך כדי ריצה, נשים המורחות אודם תוך כדי ריצה ועוד סצנות יומיומית.



הקמפיין "לחיות מהר" צולם בלוס אנג'לס ועוצב על ידי ווילברט דאס והצוות הקריאטיבי של דיזל, בשיתוף עם חברת הפרסום הצרפתית "מרסל"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)