"מבנה" מתחמי קניות בקמפיין בהיקף 800 אלף ₪ עולה בקמפיין לקראת פסח. המדיה שנבחרה לקדם את הקמפיין: בדיגיטל באתרים מובילים בראשם האתר מאקו , אתר הנשים און לייף , יוטיוב, ארטימדיה, גוגל וכמובן בפייסבוק.
במסגרת הקמפיין, בקנייה מעל 300 ש"ח בחנויות המתחם, ייהנה הלקוח מהאפשרות לבחור מתנה מתוך מגוון מתנות מהמותגים: ורדינון, נעמן, ארקוסטיל, גולף אנד קו וסטימצקי.
הקמפיין מספק הצצה לאסטרטגית השיווק של מבנה: פשוט להגיע, פשוט לקנות, כמה פשוט לקבל מתנה לחג, וגם בקמפיין זה בחרו להציג את המסר השיווקי הפשוט באמצעות סרטון הומוריסטי ומסקרן שהמסר המרכזי שלו: פשוט פשוט פשוט לקבל מתנה לחג.
המתחמים המשתתפים: נצרת עלית, תל חנן נשר, גן שמואל, מגדלי תל אביב, בארות יצחק ובאר שבע