"מבנה" מתחמי קניות בקמפיין בהיקף 800 אלף ש"ח

"מבנה" מתחמי קניות בקמפיין בהיקף 800 אלף ₪ עולה בקמפיין לקראת פסח. המדיה שנבחרה לקדם את הקמפיין: בדיגיטל באתרים מובילים בראשם האתר מאקו , אתר הנשים און לייף , יוטיוב, ארטימדיה, גוגל וכמובן בפייסבוק.


במסגרת הקמפיין, בקנייה מעל 300 ש"ח בחנויות המתחם, ייהנה הלקוח מהאפשרות לבחור מתנה מתוך מגוון מתנות מהמותגים: ורדינון, נעמן, ארקוסטיל, גולף אנד קו וסטימצקי.


הקמפיין מספק הצצה לאסטרטגית השיווק של מבנה: פשוט להגיע, פשוט לקנות, כמה פשוט לקבל מתנה לחג, וגם בקמפיין זה בחרו להציג את המסר השיווקי הפשוט באמצעות סרטון הומוריסטי ומסקרן שהמסר המרכזי שלו: פשוט פשוט פשוט לקבל מתנה לחג.


המתחמים המשתתפים: נצרת עלית, תל חנן נשר, גן שמואל, מגדלי תל אביב, בארות יצחק ובאר שבע


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)