בטי רוקאווי נבחרה לפרזנטורית של רשת פרופורציה

הקמפיין יעלה בימים הקרובים ברדיו ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום GPS. בקמפיין, שישא את הסלוגן: "תיכנסו לפרופורציה", מחווה רוקאווי את דעתה המקצועית על חיצוניותם של הנקרים בדרכה והשינויים הדרושים להם.


בתיה מאור, סמנכ"לית השיווק של רשת מרפאות פרופורציה: "אנשים שרוצים לבצע שינוי אסתטי ולשפר את איכות חייהם, עושים זאת מנקודת מבט ביקורתית-אישית. בטי רוקאווי נחשבת למומחית לענייני יופי ואסתטיקה, המחווה דעתה המקצועית באופן ישיר. כפרזנטורית של הרשת, רוקאווי משמשת בגישתה הישירה פה לאותן מחשבות כמוסות, ונותנת לגיטימציה לשינויים שאנו רוצים לבצע. בטי מכניסה לפרופורציה".

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye