בטי רוקאווי נבחרה לפרזנטורית של רשת פרופורציה

הקמפיין יעלה בימים הקרובים ברדיו ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום GPS. בקמפיין, שישא את הסלוגן: "תיכנסו לפרופורציה", מחווה רוקאווי את דעתה המקצועית על חיצוניותם של הנקרים בדרכה והשינויים הדרושים להם.


בתיה מאור, סמנכ"לית השיווק של רשת מרפאות פרופורציה: "אנשים שרוצים לבצע שינוי אסתטי ולשפר את איכות חייהם, עושים זאת מנקודת מבט ביקורתית-אישית. בטי רוקאווי נחשבת למומחית לענייני יופי ואסתטיקה, המחווה דעתה המקצועית באופן ישיר. כפרזנטורית של הרשת, רוקאווי משמשת בגישתה הישירה פה לאותן מחשבות כמוסות, ונותנת לגיטימציה לשינויים שאנו רוצים לבצע. בטי מכניסה לפרופורציה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)