רשת RALF KATA נערכת לפורים ומשקיעה מיליון ש"ח באביזרים לפורים

ההיערכות לקראת החג כללה הקמת תתי מחלקות בחנויות, עיצוב החנויות בהשראת קרנבל פורימי, והזמנת סחורות. בנוסף, יוצאת הרשת בקמפיין באמצעות פרסום "ברלזון רן לוי " הכולל פרסום ברדיו, עיתונות, ודיוור ישיר לכ – 100,000 בתי אב. עלות הקמפיין – 300,000 ₪.



הבעלים של הרשת רפי קטה מספר כי: " לפני החג יוצע בחנות מגוון רחב של מאות תחפושות מהספקים המובילים בשוק ובנוסף יימכרו אלפי אביזרים לתחפושות, לרבות איפור וצבעי שיער." עוד מוסיף קטה כי: "בנוסף להיצע הענק של תחפושות ואביזרים מתחייבים ב- RALF KATA למחיר הזול ביותר בשוק.



לדבריו: "כחנות בקונספט כלבו המציעה אופנה לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים, הכניסה לתחום התחפושות משלימה את תמהיל המוצרים ומחזקת את רעיון חווית הקניה והבילוי המשפחתית המשותף בחנויות הרשת."



הלהיטים המסתמנים של השנה הם תחפושות של הדמויות אקסמן, ספיידרמן השחור החדש, קפטן אמריקה, אלק, בוב ספוג, סמי הכבאי, דודידו, נסיכות דיסני בזהב, מולן, דמבו/פו/מלך האריות/במבי/טיגר, מיני מאוס חדשה בוורוד/דונלד דאק/דייזי דאק. ברביות – איילנד, פריטופיה, תותית/לבבות.

אולי יעניין אותך

הייטק
חנויות ספורט
באדיבות דקטלון (1)
שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון
הייטק
אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן