רשת "מחסני תאורה" עולה השבוע בקמפיין חדש בכיכובו של מיקי בוגנים תחת הכותרת: באתי נדלקתי!

בעקבות גל ההצלחה, של הקמפיין הראשון בכיכובו של בוגנים, במסגרתו גילם לקוח, הבא לחנות ומתלהב מה"מנורות"… החליטה רשת "מחסני תאורה", למנף את המותג ולצאת השבוע, בקמפיין פרסום נוסף, בכיכובו של בוגנים והדוגמנית אלה מילשטיין.



בוגנים, המזוהה עם קהילת הגייז, מגלם בקמפיין הנוכחי, בעל משפחה ואב לילד, שמגיע עם רעייתו והתינוק לרכוש מנורות, וזוכה ל"טיזרים" מדליקים…… מצד המוכרים הגבריים שבחנות ובכך ממחיש את האירוניה שבדבר.



הקמפיין, שנערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", נאמד בתקציב כולל של 1 מליון דולר וכולל: סרטון טלוויזיה, שישודר בערוץ 2, 10 ו- וערוץ 9 הרוסי, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, במגזינים ובמקומונים, שילוט חוצות ונראות כוללת בנקודות המכירה.



הסיסמא שתוביל את הקמפיין "באתי נדלקתי", נגזרת מהאסטרטגיה הפרסומית של רשת "מחסני תאורה", המתבססת על חיבור והשתייכות המותג לעולם הלייף סטייל, העיצוב והאופנה.



לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת "מחסני תאורה": "בעקבות הקמפיין הראשון, שבמסגרתו, חלה עליה במחזור המכירות, של למעלה מ- 30%, החלטנו ליצור פרודיה על הרעש התקשורתי האדיר, שזכה הקמפיין הראשון ואנו בטוחים שהקמפיין החדש, ייצור הד תקשורתי זהה".



מוסיף חיימוב: "מטרת הקמפיין, הנו חיזוק המותג, באמצעות שפה תקשורתית, התומכת בהעברת מסרים פרסומיים חדשניים בשוק התאורה, באמצעות מבצעים ומחירים אטרקטיביים, לצד עיצוב, אופנה ולייף סטייל".



בוגנים, קיבל עבור הקמפיין 100 אלף דולר, במסגרת החוזה שנחתם לשנה.



רשת "מחסני תאורה" המונה 31 סניפים ברחבי הארץ, נמצאת בבעלות נרי ואיציק חיימוב. "מחסני תאורה" מהווה 30% משוק גופי התאורה הביתית בישראל.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל