חברת "כרמית", המתמחה בתחום הממתקים, יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ל"ופל טבע", תחת הסיסמא: "הופלים של אמא טבע", בהשקעה של 100,000 ש"ח. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום "Sigawi & Sigawi", יעלה החל מחודש מרץ ולמשך שלושה חודשים במגזיני הלייף סטייל והבריאות.
הקמפיין יכלול מודעת צבע וידגיש את הצד הטבעי והחדשני של הופל, המורכב מ- 100% קמח מלא ומרכיבים איכותיים. בנוסף, מכיל "ופל טבע" סיבים תזונתיים והוא נטול שומן טראנס, צבעי מאכל וחומרים משמרים.
חברת "כרמית" השיקה בחודש אוקטובר את "ופל טבע" בטעמי שוקולד וחלבה, שכבש תוך פרק זמן קצר 15% מנתח השוק של הופלים הבריאותיים שמהווה 11 מיליון ₪ (דצמבר 2007).
מנתוני סטורנקסט לדצמבר 2007, עולה כי שוק הופלים הבריאותיים גדל במהלך שנת 2007, הן מבחינה כספית (14%) והן מבחינה כמותית( 11%).