תסתכלו בקופסה: סוגת משקיעה באריזות פח

חברת המזון המובילה סוגת, החליטה להגדיל ערך של מוצריה באמצעות מארז, והחל מחודש יולי תשווק סוגת אורז פרסי קלאסי בקופסת פח מעוצבת לאחסון האורז, במחיר זהה לשקית אורז פרסי קלאסי 1 ק"ג – מבלי לגבות תשלום נוסף על הקופסא.



על המדפים יוצבו קופסאות בשלושה עיצובים שונים מבית המעצב פיליפ בולקייה, כאשר על כל קופסא מודפסת תמונת נוף שונה של שדות אורז מתאילנד, ארץ האורז.



הקופסא רב-פעמית נותנת מענה לאחסון האורז ושימוש חוזר, סוגת ייצרה מהדורה מוגבלת של מעל ל-600,000 אלף יחידות שישווקו ברשתות המובילות עד גמר המלאי.



לדברי ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת: "השנה החלטנו להקדיש חלק מתקציב הפרסום והשיווק במהלך ייחודי של השקעה בצרכנים. החלטנו להעניק למאות אלפי הצרכנים שלנו מתנה בעלת ערך מוסף, כהוקרת תודה על נאמנותם למותג לאורך שנים".



אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה