רמי שביט יוצא בקמפיין מלחמה על נתח השוק של ניו פארם

בעקבות רכישת ניו-פארם ע"י קבוצת שביט, יוצאת הרשת במהלך אסטרטגי ראשון ופותחת באמצעות קמפיין רחב, מלחמה על נתח השוק של הניו פארם. במסגרת הקמפיין תזכה רשת ניו פארם את 400 אלף בתי האב החברים במועדון 365 בהחזר כספי על השתתפות העצמאית בעת מימוש כל מרשם לתרופות ברשת. כמו כן הקמפיין מכריז על הקדמת מבצעי הפסח ומתן הוזלה של 40% לכלל הלקוחות במחלקת הקוסמטיקה, כאשר חברי מועדון 365 יהנו מהוזלה נוספת של 20%.



מדובר ביריית הפתיחה על מלחמת המחירים שבכוונת ניו פארם לפתוח מול הרשתות המתחרות. מהלך זה כולל השקת קלאב 365, המועדון הגדול בישראל של המשביר לצרכן, לראשונה ברשת ניו פארם והוא נועד להעניק לחברי המועדון ערך מוסף עצום כיוון שמעתה, יוכלו חברי קלאב 365, ליהנות ממגוון הנחות, הטבות ומבצעים בשתי רשתות ענק בפריסה ארצית: רשת הכלבו, המשביר לצרכן, ורשת ניו פארם המציעה לחברים קטגוריות חדשות מעולם הדראגסטור, ביניהן: טבע ובימ"ק, מוצרי תינוקות וילדים, קוסמטיקה, היגיינה, ניקיון הבית ועוד.



קמפיין ההשקה יחל ב-28.02 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ויימשך כשבועיים. הקמפיין נאמד בהיקף כספי בסך 1.5 מיליון ₪, והוא יכלול סרטוני פרסומת שישודרו בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9, רדיו אזורי, אתרים מובילים באינטרנט ופרסום בעיתונות ארצית.



שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן וניו פארם, מסרה כי קלאב 365 המונה למעלה מ-400,000 בתי אב יהפוך בעקבות כניסתה של ניו-פארם למועדון הקמעונאי המוביל והכדאי ביותר בישראל, שמציע לחבריו הטבות שוטפות מעולמות תוכן עשירים ומגוונים.



"אנו צופים כי כניסתו של המועדון לרשת ניו-פארם תביא לגידול בשיעור של לפחות 20% במכירות הרשת, ולגידול ניכר בכמות המצטרפים החדשים" דברי פאר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)