מותג השיער העולמי- פנטן פרו וי- עולה בימים אלו, בפעם הראשונה למותג, עם קמפיין אינטראקטיבי חדש המאפשר לגולשות לבחון אילו נזקים נגרמו לשיערן לאורך זמן.
הקמפיין בהובלת שירז טל, מזמין את הגולשות לענות על מבחן בן 6 שאלות, המסייע להן לבחון מהו הנזק אשר נגרם לשיערן במהלך השנתיים האחרונות. בתום המענה על המבחן מקבלות הגולשות הזדמנות חד פעמית לכמת את מידת הנזקים האמיתית שנגרמו לשיערן ואת הפיתרון – המרכך האופטימאלי ממבחר מרככי פנטן המותאם להן בהתייחס לתוצאות המבחן.
כמו כן, מספק האתר מידע על כל אחד ממרככי פנטן, על מנת לסייע לגולשת להבין מהו הפתרון שהותאם עבורה למען שיקום שיערה מנזקי הזמן והמשך הגנה.
המעוניינות לצפות בפרסומות של פנטן המשודרות בימים אלו בטלוויזיה, יכולות לעשות כן באמצעות קישור באתר.
הקמפיין האינטרנטי, הינו נדבך נוסף הנועד להדגיש את היתרונות הייחודיים שבשימוש במוצרי סידרת המרככים של פנטן, המכילים נוסחת תחליב ייחודית העוזרת בשיקום נזקי שיער ומעניקה לשיער פי 3 יותר הגנה מפני נזקים עתידיים, לעומת שימוש בשמפו ללא מרכך.
הקמפיין יעלה באתרים: YNET, WALLA ותפוז ויהיה באוויר למשך כ – 3 שבועות.