קרני תכלת בקמפיין שמכווין את התנועה

חברת "קרני תכלת" המובילה בתחום גופי התאורה בישראל משיקה היום קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "הג'ינג'י" שיתמקד באזור רמת החייל, בו ממוקם אולם התצוגה של החברה, במסגרתו תכוון את התנועה באזור לפי מיקום הנהג ביחס לאולם. הקמפיין החדש יכווין את הנהגים לחנות, ויבליט את המותגים הבולטים הנמכרים בחנות.



הקמפיין החדש יכלול תמונות של גופי התאורה הנמכרים ביותר, מבתי העיצוב המובילים בעולם. בהתאם למיקומו של השלט, תופיע הכוונה לאולם התצוגה – פנה ימינה, עשה פרסה, שמאלה בגשר ועוד. שלטי הפרסומות יפוזרו בהיקף הרחב של רמת החייל, כך שכל הנהגים שיסעו בקרבת האזור (הסמוך למתחם העיצוב דיזיין סנטר) יחשפו למסרים. הקמפיין עולה כאמור היום ויהיה באוויר עד לראש השנה.



ורד קוריסקי, סמנכ"לית השיווק והמכירות ב"קרני תכלת", מספרת: "אזור רמת החייל בו שוכן אולם התצוגה של החברה הוא אזור אסטרטגי מבחינתנו והחלטנו להתמקד בו בקמפיין הנוכחי. המסר שלנו מאוד פשוט – המותגים המובילים בעולם מחכים לכם במרחק נגיעה, בפנייה הבאה ממש".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)