9.000.000 בקמפיין חדש עם המסר: מחוייבים ללקוח בלי עמלות סוכן ובלי דמי תיווך


9.000.000 בקמפיין חדש הממשיך את הקונספט הקריאטיבי החדש אשר הושק בתחילת 2008. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי grey, והפעם מפגיש הסרטון את דויד (הכי טוב) בגילומו של השחקן משה אגבי עם שחקן הכדורגל לירן שטראובר, ומירי נבו בתפקיד כתבת הספורט הבכירה. הקמפיין מדגיש את המסר: ב- 9000000 מחוייבים ללקוח בלי עמלות סיכון ובלי דמי תיווך.



הסרטון מתאר את דויד המסכם משחק כדורגל לא מוצלח מול הקבוצה. "נראינו רע על המגרש בשבת", אומר דויד, "חוץ משטראובר שנראה מצוין", הוא ממשיך ושולף פוסטר של לירן בבגד ים. "מה הבעיה המאמן", שואל שטראובר. דויד עונה לו: "מצד אחד אתה מרוויח מהקבוצה, מצד שני אתה מרוויח מדוגמנות. אני צריך אותך 100% מחוייב לקבוצה, כמו ב- 9000000, שם מחוייבים רק לדבר אחד: למבוטח". כתבת הספורט מצהירה על הכותרת החד משמעית: מחוייבות היא שם המשחק! בביטוח 9 מליון מחוייבים רק לכם, בלי עמלות סוכן ובלי דמי תיווך. הכי טוב והכי פשוט.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל