הזוכים בפיס יצולמו לקמפיין חדש

מפעל הפיס יעלה בחודש אוקטובר קמפיין חדש שבמרכזו יעמדו מנויי הפיס שזכו בפרס החודשי החדש של טיסה ונופש בניו יורק. במרכזו של הקמפיין תיעוד אותנטי בו מבשרים הזוכים על זכייתם לבן משפחה/חבר שנבחר לטוס עמם לניו יורק. לקמפיין נבחרו 2 זוכים ראשונים, האחד צולם כשהוא מבשר לאשתו על הזכייה והאחר כשהוא מודיע לחבר הטוב שלו שבחר בו לנסוע יחד איתו לניו – יורק.



החל מחודש יולי 2017 נוספה הגרלה חדשה לרשימת הזכיות של מנויי הפיס: טיסה ונופש זוגי בן 9 ימים, ביו יורק. על פי העדפות קהל היעד, הורכבה חליפת-נופש ייעודית וייחודית שהולמת במיוחד את מידותיו של התייר שמעדיף את 'ניו-יורק, יו-יורק'. החל מהחודש, המנויים שיזכו בפרס החדש ייהנו מנופש מיטבי הכולל: טיסה ונופש זוגי בניו-יורק, מלונות ברמת 4 כוכבים לפחות, הממוקמים במרכז מנהטן באזור הבילויים של ה-Times Square, ארוחות במסעדות, אירועי תרבות, שיט לאורך חופי מנהטן, סיורים ואטרקציות וזמן חופשי לקניות.



דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות: "הקונספט החדש העומד במרכזו של הקמפיין שם במרכז את הזוכים, ממחיש את ההתרגשות והאותנטיות ונותן ביטוי להתרגשות כפולה גם של אלו שנבחרו להצטרף לחופשה על ידי הזוכים".



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)