קמפיין משחק מובייל לקידום תחרות מלכת היופי

שבועון "לאשה"יוצא במהלך שיווקי הכולל קמפיין מובייל "חפשי את הכתר", שילווה את ההרשמה לתחרות "מלכת היופי של ישראל". הקמפיין יעלה לאוויר ב- 22 לאוקטובר ויימשך 3 שבועות.



במסגרת הקמפיין, פיתח הסטארט-אפ וויני (Winni), המתמחה בפיתוח משחקי מובייל ממותגים בזמן אמת, משחק מובייל שבו השחקניות תצטרכנה לאתר את הכתר של המלכה ופריטים נוספים בתוך פסיפס צבעוני של דמויות ואובייקטים מעולם התוכן של תחרות "מלכת היופי של ישראל". הזוכות ייהנו מפרס שווה – חבילת טיפוח זוהרת. עם סיום המשחק, תיחשפנה כל השחקניות לדף הרשמה שיאפשר להן להגיש מועמדות לתחרות.



משבועון "לאשה" נמסר: "בקמפיין הנוכחי היה חשוב לנו לייצר חוויה שתלווה את תחרות "מלכת היופי של ישראל" עוד מהשלבים הראשונים של ההרשמה לתחרות. פנינו לוויני על מנת שתפתח עבורנו משחק מובייל חוויתי, שמשלב מרכיבים של כיף והנאה, לצד סמלי המותג המסורתיים של התחרות כמו הכתר הנכסף".



גל ליבנה, סמנכ"ל המכירות של וויני: "אנו מזמינים את כל הצעירות בישראל לשחק במשחק 'חפשי את הכתר' ולהגיש מועמדות לתחרות, ומי יודע, אולי מלכת היופי הבאה של ישראל כבר מסתתרת בין מאות אלפי השחקנים שמשחקים מדי יום בוויני".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר