במסגרת הקמפיין הבינלאומי של נאוטיקה, שיעלה החודש ברחבי העולם, יוצאת חברת אס.בי.אן הלבשה, מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל , במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקצייה.
לדברי תומר ביטרמן, מנכ"ל נאוטיקה ישראל: "קולקציית הקיץ של נאוטיקה נותנת פתרונות לבוש, לכל זמן ולכל אירוע , החל מבגדי ים וספורט , דרך בגדי קאז'ואל ועד בגדי ערב חגיגיים.
לדבריו:" ע"פ מחקרים שנערכו בארה"ב מסתבר כי גברים מעדיפים לבוש נוח ואוורירי תוך שמירה על איכות, אופנתיות ושיק .
הקמפיין ייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של 1.5 מיליון ש"ח.