החל מהשבוע, חברת "פרמה גורי" היבואנית הבלעדית יוצאת בקמפיין למוצר הפופולארי המוביל בקטגורית המרגיעים הטבעיים " רסקיו" (הצלה) המכונה בישראל גם "המרגיע הלאומי" . המותג הבינלאומי "רסקיו" פותח על ידי ד"ר באך מאנגליה לפני 70 שנה, נמכר בעולם כולו, ומיועד למצבי חרום רגשיים. במציאות הישראלית שבה רובנו מתמודדים עם מצבי לחץ שונים: החל מהמינוס בבנק דרך מצב ביטחוני פגישות, בחינות, ראיונות עבודה ועוד, "רסקיו" הינו פיתרון טבעי ובטוח לשימוש בכל גיל ונחשב לאחד מפיתרונות ההרגעה הפופולאריים. האתר הרשמי של רסקיו מסדרת פרחי באך המקורית www.rescueremedy.co.il
הקמפיין הממותג בצבע צהוב יעלה באמצעות משרד הפרסום "אינסנטיב" בטלוויזיה ובאוטובוסים. לקמפיין שלוש גרסאות: המינוס בבנק מלחיץ ואתכם? יש לך פגישה חשובה? לימודים ומבחנים מלחיצים אותך? כאשר הסלוגן המלווה את כל הגרסאות הינו :"צאו מהלחץ קחו "רסקיו"
"רסקיו" מגיע בטיפות או בספריי ומכיל 5 תמציות שונות של פרחי באך שעורבבו לתערובת אחת. רסקיו מסייע במצבים של טראומה, אירועים מרגשים, רגעים מלחיצים, בשורות רעות, חוויות רגשיות חזקות כמו לפני חתונה, ברית, דייט, טסט נהיגה ועוד.