"צאו מהלחץ קחו "רסקיו": "רסקיו- המרגיע הלאומי" בקמפיין חדש


החל מהשבוע, חברת "פרמה גורי" היבואנית הבלעדית יוצאת בקמפיין למוצר הפופולארי המוביל בקטגורית המרגיעים הטבעיים " רסקיו" (הצלה) המכונה בישראל גם "המרגיע הלאומי" .



הקמפיין
הממותג בצבע צהוב יעלה באמצעות משרד הפרסום "אינסנטיב" בטלוויזיה ובאוטובוסים. לקמפיין שלוש גרסאות: המינוס בבנק מלחיץ ואתכם? יש לך פגישה חשובה? לימודים ומבחנים מלחיצים אותך? כאשר הסלוגן המלווה את כל הגרסאות הינו :"צאו מהלחץ קחו "רסקיו"



המותג הבינלאומי "רסקיו" פותח על ידי ד"ר באך מאנגליה לפני 70 שנה, נמכר בעולם כולו, ומיועד למצבי חרום רגשיים.



"רסקיו" מגיע בטיפות או בספריי ומכיל 5 תמציות שונות של פרחי באך שעורבבו לתערובת אחת. רסקיו מסייע במצבים של טראומה, אירועים מרגשים, רגעים מלחיצים, בשורות רעות, חוויות רגשיות חזקות כמו לפני חתונה, ברית, דייט, טסט נהיגה ועוד.



במציאות הישראלית שבה רובנו מתמודדים עם מצבי לחץ שונים: החל מהמינוס בבנק דרך מצב ביטחוני פגישות, בחינות, ראיונות עבודה ועוד, "רסקיו" הינו פיתרון טבעי ובטוח לשימוש בכל גיל ונחשב לאחד מפיתרונות ההרגעה הפופולאריים.



האתר הרשמי של רסקיו מסדרת פרחי באך המקורית www.rescueremedy.co.il


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)