"קולגייט", עולה, בימים אלה, בקמפיין לרגל השקת מברשת השיניים החשמלית החדשה – "קולגייט 360 מיקרוסוניק", בהשקעה מדווחת של כ- 300,000 דולר.
הקמפיין יעלה תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט 360 לניקיון כל חלל הפה, מהיום גם עם עוצמת המיקרוסוניק".
הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "Y&R", ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10.
ייחודיות מברשת קולגייט 360 מיקרוסוניק, שהינה מברשת שיניים חשמלית, הראשונה עם מנקה לשון ופנים- לחי ייחודי בגב המברשת, המשלבת בין טכנולוגיית רטט במהירות גבוהה, לבין נוחות של מברשת שיניים ידנית, להסרת עד 96% מהחיידקים מכל חלל הפה– שיניים, לשון, פנים- לחי וחניכיים.