"LEE COOPER" בקמפיין שערורייתי כנגד טרנד הסקיני ג'ינס

לי קופר- מותג הג'ינס המוביל בישראל והחברה הקובעת את הטרנד בתחום הג'ינס, מכריזה לראשונה על מותו של טרנד הסקיני ג'ינס, אשר לפי כל הנתונים איבד מחדשנותו ופינה את מקומו לגזרות אחרות.



חברת "קונספט שיווק" המשווקת את מותג הג'ינס הבריטי "לי קופר" יוצאת בקמפיין רחב היקף לקולקציית קיץ 2008, בעלות של כ- 2 מיליון דולר, בשלטי חוצות, שילוט בתחנות רכבת, טלוויזיה, קטלוג, אינטרנט, נקודות מכירה ומודעות בעיתונות היומית ובמגזינים באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי.



עינת יונגר, מנהלת שיווק "לי קופר": " אם בתקופה האחרונה, נשים היו צריכות ללבוש סקיני ג'ינס על מנת להיחשב לטרנדיות ומבינות באופנה, היום ניתן למצוא מגוון גזרות אחרות אשר נחשבות ליותר חדשניות ואופנתיות. ג'ינס הסקיני הופך מג'ינס שכולם לובשים (כי הם חייבים) לגי'נס "נישה" – שרק מי שמתאים ואוהב לובש. ברחבי העולם טרנד הסקיני עבר מהעולם וניתן לראות אותו רק על מי שהוא מחמיא, בכל העולם הטרנד הוא מאוד פשוט, תלבשי את מה שמתאים לך ואל תראי קורבן אופנה. בלי קופר החלטנו ליישר קו עם המובילים בעולם ולהציע לכל אחד ואחת את מה שעושה לו טוב ".



הקמפיין מציג את דגמי הג'ינס החדשים של הקולקציה, בראשם הבויפרנד, הבליץ' והניאון ג'ינס. עוד ניתן לראות: גזרות ישרות, מתרחבות, סן טרופז, קרעים וכדומה.


הסלוגן שנבחר לקמפיין: "THE SKINNY IS DEAD. MEET THE NEW JEANS".



הקמפיין כולל סרטי טלוויזיה בערוץ 2, 10, 24, 9 אינטרנט, קטלוג ב 200,000 עותקים, שלטי חוצות, שילוט תחנות רכבת, נקודות מכירה, הפקות אופנה ומודעות בעיתונות היומית ובמגזינים נחשבים. המסר החזק נתמך בקונספט ויזואלי ייחודי הלקוח מז'אנר קולנועי ידוע. בקמפיין משתתפים הדוגמנים הבינלאומיים ג'נה קריכל וג'ייסון קריימר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)