רשת המשביר לצרכן יוצאת בקמפיין פסח

רשת המשביר לצרכן יוצאת השבוע במסע פרסום רחב לרגל חג הפסח, בהשקעה כוללת הנאמדת ב-5 מיליון ₪.



הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום מקאן מתחלק לשלושה שלבים: הראשון יהווה קמפיין תדמיתי בכיכובה של הפרזנטורית החדשה של הרשת סנדי בר. שני הקמפיינים הנוספים יתקשרו את מגוון המבצעים שעורכת הרשת לחג הפסח, בכל המחלקות בהן היא מתמחה.



המבצע הבולט במסגרת הקמפיין: 50% הנחה על בשמים מובילים שבמבצע+ 5% נוספים לחברי מועדון, ייחשף ראשון ולאחריו תצא הרשת בגל מבצעים הכוללים את מחלקת כלי הבית, טקסטיל, אופנה, הלבשה תחתונה, בגדי ים, קוסמטיקה, איפור ועוד. כתמיד, מתקיימים מבצעים אטרקטיביים ביותר לקהל הרחב והטבות נוספות ובלעדיות לחברי המועדון. בנוסף, רשת המשביר לצרכן מכבדת את כל תווי הקניה ב 100% מערכם.




הקמפיין כולל 3 סרטוני טלוויזיה שונים שישודרו בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ המוסיקה והערוץ הרוסי, שלטי חוצות בפריסה ארצית , קמפיין בבתי הקולנוע, אינסרט עם השף ניר צוק ואינסרט קוסמטיקה, שילוט מקיף בקניונים כולל בנרים, שילוט בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב, בכל סניפי הרשת.



שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת המשביר לצרכן מסרה "כמדי שנה, במסגרת היותה של רשת המשביר לצרכן היעד המועדף לרכישת מתנות לחג, אנו נערכים על מנת להציע ללקוחותינו את מגוון המוצרים הרחב ביותר במחירים אטרקטיביים תוך מתן דגש על איכות השירות וחווית הקניה."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM