שב על האסלה ותקרא: קמפיין גרילה של חברת המחשוב נטרן, נייר טואלט עם הכיתוב "בעיות במערכת ?"

קמפיין גרילה חדש לחברת נטרן המתמחה בלווי ויעוץ טכנולוגי לעסקים בינוניים וקטנים. השבוע נטרן החלה להפיץ נייר טואלט עם הכיתוב "בעיות במערכת ?", ל-20 אלף עסקים באזור המרכז. הקמפיין בהשקעה של 100 אלף שקל באמצעות משרד יחסי הציבור ביט תקשורת.



"כשמחשבים במשרד לא עובדים, זה לא שונה מתקלה במערכת העיכול", אומר חיים נייברג, מנכ"ל משותף בנטרן, "המטרה להתחבר בצורה משעשעת לתסכול שחשים בעלי עסקים ועובדים מהמחשוב במשרד."



"נטרן פונה לעסקים בינוניים וקטנים. נייר טואלט היא מדיה פנויה וזולה. הפרובוקציה נועדה למשוך תשומת לב לחברה ולהעלות חיוך על פניהם של מקבלי ה'מתנה'." אומר אבינועם שחר , מביט תקשורת.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)