קוצ'י internet strategy מוציאים את שמרת הזורע לקמפיין האינטרנטי הראשון בתולדות החברה

קוצ'י internet strategy, אשר קיבלו לאחרונה את תקציב השיווק והפרסום באינטרנט של חברת שמרת הזורע, השיקה לקראת חג הפסח את הקמפיין האינטרנטי הראשון של חברת הרהיטים הוותיקה.



הקמפיין, בעלות של כ-120 אלף שקלים, עלה השבוע בפורטל וואלה ובקרוב יעלה גם בפורטלים מובילים אחרים.



מדובר בקמפיין הארדסייל תחת הסלוגן "הנחג", אשר מציג מוצרים לדוגמא של החברה בהנחות משמעותיות של עשרות אחוזים ובאספקה מיידית. מטרת הקמפיין הינה לתת למחירים לדבר ולהפנות את המתעניינים לסניפי הרשת, הפזורים ברחבי הארץ.



כמו כן ניתן להרשם בדף הנחיתה ולקבל עדכונים בזמן אמת על מבצעי הרשת.



המהפכה האינטרנטית של שמרת הזורע החלה לפני כחודשיים, אז השיקו קוצ'י עבור החברה אתר אינטרנט חדש בעלות של כמיליון שקלים.באתר www.shw.co.il ניתן לצפות בהגדלה בכל הרהיטים ולקבל עליהם מידע כמו שרטוטים עם מידות, גוני עץ והצעה למוצרים משלימים. בנוסף מופיעים באתר מאמרים בנושאי עיצוב ודרכים ליצירת התקשרות עם מנהלי הסניפים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)