twentyfourseven בקמפיין אינטרנט ייחודי: הגולשים הופכים לסטייליסטים של הדוגמנית הבינ"ל לירז דרור

מותג האופנה twentyfourseven יוצא בקמפיין אינטרנט ייחודי לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2008. הקמפיין נערך באמצעות Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי Y&R והיקף ההשקעה בקמפיין עומד על 100,000$ .



במסגרת הקמפיין יהפכו הגולשים ובעיקר הגולשות להיות הסטייליסטים של המותג ולהלביש את הדוגמנית הבינלאומית והפרזנטורית של twentyfourseven , לירז דרור, מבין מבחר הדגמים של הקולקציה המוצגים בקמפיין. במקביל יוכלו הגולשים להיכנס לקטלוג המותג שעוצב כ- road trip אינטראקטיבי ולצפות בקולקציה המלאה של המותג.



לראשונה בקמפיין אינטרנט נעשה שימוש בבאנר שמתעדכן בזמן אמת, לפי הבחירה של הגולש האחרון שעיצב אותו, וזאת על ידי מערכת עדכונים מיוחדת ששומרת ומציגה את הנתונים בו זמנית.



עוד במסגרת הקמפיין תתקיים הגרלה שבה כל מי שיצטרף למאגר הלקוחות של המותג דרך האתר, יוכל לזכות בסט לבוש מלא של twentyfourseven.



לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל Twentyfourseven: "קמפיין האינטרנט הינו חלק מאסטרטגית המותג המאפשרת לכל לקוחה למצוא את זהותה האישית, להביע את עצמה ולהיות מעורבת בכל שלב בחיי המותג. מהלך זה מהווה נדבך נוסף בחיזוק מעמדו כמותג מוביל התפור למידותיהן ולרצונותיהן של הלקוחות."


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל