לאחר חודש השפל של חופשת הפסח, ענף הפרסום חוזר לעבוד במלוא הקיטור. כך עולה ממצאי סקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.סה"כ נדרשו בחודש מאי 121 עובדים. זהו מספר שיא השנה, בהשוואה ל 108 משרות בינואר, 107 בפברואר ו-91 משרות במרץ.
עיקר הדרישה היה ל: 31-ארטדיירקטורים, 28-תקציבאים, 26-תקציבאי יחס"צ ו-16-תקציבאי מדיה.
גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN מוסר: הגאות של חודש מאי נוצרה ברובה ע"י דחיית הגיוסים בחודש אפריל.
כך שאם נשקלל את אפריל-מאי ביחד, הדרישה עומדת על הממוצע השנתי של כ-90 משרות לחודש. אני מעריך שהדרישה לעובדים תתייצב על רמה זאת, עד תקופת החגים.