שמרת הזורע, יצרנית הרהיטים הגדולה בישראל, משקיעה מיליון דולר בקמפיין לשינוי אסטרטגי תחת הסיסמה: שמרת הזורע. סיפור אהבה ישראלי.
האסטרטגיה הפרסומית החדשה, פרי יצירתו של משרד הפרסום עוזי בטיש, מחברת בין ערכי חברת שמרת הזורע – עיצוב ישראלי, שורשיות ואותנטיות לבין ערכים כמו רומנטיקה, ריגוש ואהבה תוך שימוש בויז'ואלים אמיתיים של עובדי החברה ובני משפחותיהם, המספרים סיפור אהבה ישראלי.
שמרת הזורע היא החברה הראשונה בתחום העיצוב לחזור לשורשים ולנכס לעצמה חיבור לישראליות אמיתית כאשר בבסיס האסטרטגיה עומדת התפיסה: מותג עברי כערך.
לדברי אריה ויסמן, מנכ"ל ובעלים של שמרת הזורע "מחקרים אחרונים הוכיחו שהמותג הישראלי הוא המותג המועדף על הצרכנים. בישראל – כמו בכל העולם – תהליך של לוקליזציה במותגים הוא תהליך נפוץ בקטגוריות רבות. שמרת הזורע היא יצרנית הרהיטים הותיקה בישראל והרשת היחידה שמייצרת את רהיטיה בארץ. אנו גאים בעובדה זו ואחרי שבשנים האחרונות האסטרטגיה הפרסומית שלנו התמקדה בביסוס מעמדנו כמותג אופנתי ועדכני הגיע הזמן להיצמד לנכס הכי יקר שלנו – הישראליות".
הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית ומקומי, שילוט חוצות ורדיו אזורי.