השף המוביל טל כהן, נבחר להוביל את מותג טחינה "הנסיך"

השף טל כהן בעליה של חברת הקייטרינג היוקרתית "שף טל- אומנות הבישול", ילווה את קמפיין הפרסום של יצרנית הטחינה הגולמית "הנסיך" בתהליך המיתוג החדש והחדירה לכלל רשתות השיווק בארץ. במסגרת הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ליכטנזון יעלה קמפיין טלוויזיה בקרוב בערוצים -2 ו-10 .



טל כהן, שף צעיר (30) ונמרץ, מאוהב במקצוע ומאוד מחובר לטחינה הגולמית ובפרט לטיחנה "הנסיך", שאותה אפשר למצוא בהרבה מהמתכונים שהוא מפתח למסעדות רבות ולאירועים יוקרתיים שהוא מוביל.



בין האירועים שהוביל טל כהן – אירוע גורמה לנשיא טיוטה העולמית, אירוע גורמה מפואר בבית הנשיא בירושלים, כותב ומפתח תפריטים למסעדות יוקרה ומשמש כשף יועץ לחברות.



הידע הרב של טל והמקצועיות הרבה הנחו את טחינה "הנסיך" לבחור בשף התוסס והנמרץ ומצאו בו את החיבור הטוב ביותר לטחינה המשובחת שהם מייצרים.



עפיף טנוס בעלים טחינה הנסיך: "לאחר שבחנו מספר הצעות, החלטנו כי טל כהן הינו המתאים ביותר לשמש כפנים של המותג.טל הציג בפנינו את עולם הטחינה האישי שלו ומייד הבנו שהאיש מבין את המוצר ואוהב אותו. הרזומה העשיר, הרצון להצליח והקסם של בישולי הטחינה שלו עשו את שלהם והחלטנו לחבור אליו".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל