טחינה "הנסיך" יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיוני ראשון תחת הסיסמה- "טחינה גלילית משובחת" באמצעות משרד הפרסום ליכטנזון & GROUP . עלות הקמפיין כ- 4 מיליון ₪.
הקמפיין מדגיש את חווית השימוש של טחינה גולמית משובחת, ולימוד לצרכנות נכונה של טחינה גולמית- בחינת הניחוח, המרקם,הצבע והטעם כאנלוגיה ליין משובח. שכן, גם טחינה גלילית משובחת צריך לדעת לבחור.
הלוקיישן נבחר בקפידה על מנת לשדר את האוטנטיות הגלילית המשובחת ואת האהבה והמקצועיות שמושקעות בייצור טחינה "הנסיך", טחינה גלילית הנמצאת בסביבתה הטבעית ושם נשמרה התרחשות העלילה.
השף טל כהן הפרזנטור הנבחר לקמפיין, מעביר את הערכים שהמותג מזדהה איתם וידוע כשף שמאוד מתחבר לטחינה הגולמית ובמבחן "עיוור" שקדם לבחירתו ענה טל בנחרצות שהוא משתמש בטחינה "הנסיך".