בנק מזרחי בקמפיין לפיקדון נוסף בסדרת הפירות

בנק מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין חדש במסגרת הקמפיינים לקידום פיקדונות "פרי השעה" – והפעם קמפיין לפיקדון "תפוז". בדומה לקמפיינים הקודמים של סדרת הפיקדונות, מככבים פרזנטור הבנק דביר בנדק וסוזי טובי מנהלת לקוחות בחדר העסקאות של הבנק כשהפעם משתתף דביר בנדק באימון זומבה קופצני, בהתאמה לפיקדון החדש שמציע ריבית שקופצת ועולה עם אפשרות לפרישה בשיא.



בקמפיין החדש בנדק מככב באימון זומבה אנרגטי כשסוזי מדריכה את דביר כמלווה בהתנהלות הכלכלית שלו כיצד הוא יכול ליהנות מהפיקדון החדש, המאפשר ללקוחות לחסוך בריבית מטפסת ועולה ,למשוך את הכסף בכל זמן שיבחר ועדין ליהנות מהריבית האטרקטיבית.



הקמפיין בהפקתו של משרד הפרסום של הבנק ראובני פרידן IPG ייעלה ביום ראשון בערב (3/6) בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)