"איירוויק" בקמפיין אנימציה בינלאומי להשקת "פרשמטיק –מיני ספריי אוטומטי"

איירוויק, המותג החדשני לבישום הבית, עולה בקמפיין אנימציה בינלאומי לרגל השקת סדרת המוצרים "פרשמטיק – מיני ספריי אוטומטי". הקמפיין, באמצעות "יורו ת"א" ותחת הסלוגן "איירוויק – טוב להיות בבית", יעלה בהשקעה של כ- 2.5 מיליון ש"ח.


הקמפיין, הינו חלק מסדרת סרטוני אנימציה מושקעים הזוכים בפרסים ברחבי העולם, מציג דמויות של חיות מאוירות חמודות להפליא הנמצאות בסיטואציית אירוח ביתית כאשר המוצר (פרשמטיק מיני ספריי אוטומטי) משמש כפתרון אידיאלי לאווירה נעימה המפזר ארומה וניחוח נפלא ברחבי החדר. בתהליך התאמת הקמפיין הבינלאומי לקהל הישראלי, נערכו אודישנים למדובבי הדמויות לעברית על מנת לצקת חיים "ישראליים" בדמויות המאוירות ולשמור על אופיין המיוחד.


טל בן פורת, סמנכ"לית שיווק "רקיט בנקיזר": "מטרת השקת סדרת המוצרים החדשה הנה לחולל שינוי בהרגלי הצריכה בתחום בישום האוויר בבתים בישראל ולעודד את קהל צרכני 'איירוויק' הקיימים להשתמש במבשמי אוויר אוטומטיים בכל חדרי הבית".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)