SKECHERS עולה בקמפיין דיגיטלי חדש בהובלת אגם רודברג

SKECHERS תעלה עם גל פרסומי בשלט הגדול באיילון ושלטי חוצות נוספים לצד קמפיין דיגיטל שיעלה ביוטיוב, פייסבוק, מדיות חברתיות, ארטימדיה וטאבולה



עדי מוליוב, מנכ"לית חברת SKECHERS: "בעולם שכולו סובב סביב הרשתות החברתיות בחרה חברת SKECHERS לאמץ שפה ויזואלית, אינסטגרמית ולייצר סרטונים ברוח צעירה ואופנתית כך שימחישו את ה- DNA של המותג הבינלאומי. מדובר בקמפיין ראשון של הפרזנטורית החוזרת אגם רודברג שכולנו נרגשים לקראתו".




הקמפיין "MY STORY MY SKECHERS" עוסק בסיטואציות יומיומיות המלוות את חיי הפרזנטורית אגם רודברג וממחיש כי המותג מלווה אותה לאורך כל שעות היום. הקמפיין צולם ברוח ה- story שסוחף את המדיות החברתיות כיום.



בנוסף צילמה החברה סרטון רשת באורך 8 דקות בהשראת סרטוני Questions 73 של המגזין המוביל בעולם ווג. רודברג התראיינה על 73 שאלות מחייה האישיים תוך כדי שהיא מדגמנת את המותג (ביגוד והנעלה).

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)