חפש את ההחפצה: שיר אלמליח במערכת יחסים עם בובה בקמפיין לי קופר

מותג האופנה לי קופר, יעלה מחר בקמפיין בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח, באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪ .



הקמפיין יכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור.



סלוגן הקמפיין " Winter is for couples " מציג זוגיות מזווית אחרת, בה אלמליח מנהלת מערכת יחסים עם בובה. הקמפיין ממשיך ומחזק את האמירה הנועזת ואת הסלוגן של המותג MADE TO BE DIFFERENT .



לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח וצמיחת המותג בשנתיים האחרונות, אנחנו שמחים לצאת בקמפיין נרחב אשר מייצג ומעביר את ערכי המותג עם שיר אלמליח האהובה על הקהל.". לדבריו: "אנחנו משוכנעים שהקמפיין החדש ימשיך את המגמה ויחזק את ערכי המותג".





אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)