רשת נעלי TO GO עולה בקמפיין פרסום בטלוויזיה בהשקעה של כ-1,000,000 הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, המדגיש את האופנתיות של הנעלים ואת המבצע הייחודי לרשת ויעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 למשך כשבועיים.
קמפיין הטלוויזיה החדש של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי והתדמיתי של הרשת המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של נעליים אופנתיות במחירים אטרקטיביים.
איילת עוז מנהלת שיווק רשת נעלי TO GO: " אנו עולים בקמפיין טלוויזיה להרחבת החשיפה למותג ולהדגשת האופנתיות והמחיר האטרקטיבי. המוטו של החברה הוא נעלים אופנתיות במחיר שכל אחת יכולה לאפשר לעצמה, ואנו רוצים לאפשר לכל אישה לספק את התשוקה שלה לנעלים ולהתחדש עם יותר מזוג אחד אופנתי וחדיש לקיץ בלי שהיא צריכה לחשוב על זה פעמיים. "
קמפיין הטלוויזיה של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת, שעולה גם בשילוט על אוטובוסים ובעיתונות נשים.