כלל ביטוח, המובילה בישראל בתחום הפתרונות הפנסיונים, יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף חדש המציג את עוצמת ומובילות הקבוצה בתחום זה. הקמפיין, הפונה לקהל היעד של לקוחות הדור החדש של הפנסיונרים, מציג את מגוון אפשרויות החסכון פנסיוני של הקבוצה.
הקמפיין מציג שורה של מצבים מחיי היום יום בהם יש מגוון אפשרויות בחירה, המומחשות באמצעות התחקות אחר סדר יום של אדם. הוא נדרש לבחור מתוך מגוון של חלופות – נעליים, תיק, קפה ומכונית כשהמסר המלווה את הקמפיין הוא: ביום יום יש אינספור אפשרויות, אבל כשמדובר בפתרונות פנסיונים- כלל ביטוח. סיסמת הקמפיין: הפנסיונרים של הדור החדש בוחרים בכלל ביטוח, שהינה החברה הגדולה בישראל בפתרונות פנסיוניים.
הקמפיין, שיעלה לאוויר בימים הקרובים באמצעות משרד הפרסום גיתם בתקציב של כ– 3.5 מיליון שקלים, יכלול פרסום בטלויזיה, באינטרנט ובעיתונות.
הפתרונות הפנסיונים הינם מוצרי חסכון לטווח ארוך, כפי שהגדיר המפקח על הביטוח. הם כוללים ביטוחי מנהלים, קרנות פנסיה וקופות גמל. כלל ביטוח הינה הגוף הגדול בישראל בתחום הפתרונות הפנסיונים, זאת לאחר שבמהלך 2007 השלימה את רכישת קופות הגמל של בנק דיסקונט וקופות גמל מבנק הפועלים.
אורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצת כלל, ביטוח,פנסיה ופיננסים, מציין כי, מחקרים רבים שנערכו בארץ ובעולם מצביעים על כך שבראש סדר העדיפויות של הלקוח בבואו לבחור פתרון פנסיוני, עומד הביטחון שחברת הביטוח יכולה להעניק לו לאורך זמן. כלל ביטוח, כקבוצה הגדולה בישראל בתחום הזה, כמי שעמדה במבחן הציבור והוכיחה את עצמה לאורך זמן, יכולה להעניק את הביטחון הזה.
עוד מציין גינוסר, כי את המונח "הפנסיונרים של הדור החדש" טבעה כלל ביטוח במהלך מסע פרסום קודם ומאז הוא הפך לנחלת כולם. הפנסיונרים של הדור החדש הם צעירים בגילאי 28-40 שמתבססים במקומות עבודה, מקימים משפחות, חושבים ברצינות על עתידם ובוחרים פתרון פנסיוני. הם חשופים כיום למגוון אפשרויות חסכון פנסיוני בסביבה שבשנים האחרונות שינתה את פניה לבלי היכר – שינוי בעלות על קרנות פנסיה וקופות גמל, כניסת הבנקים לייעוץ והצטרפות בתי השקעות חדשים אל המגרש הזה. "בתקופה זו, הוא אומר, יש צורך לקיים עימם דיאלוג, במטרה להציג להם את העוצמות של הקבוצה".