חברת Novartis עולה בימים אלו בקמפיין פרסום, לתכשיר וולטרן אמולג'ל, באמצעות משרד הפרסום EXPERT מקבוצת באומן –בר- ריבנאי . שווי הקמפיין מוערך בכ- 2 מיליון ₪. קמפיין הפרסום יעלה במסגרת שידורי ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 9, ערוץ 24 ובעיתונות הארצית, עם הסלוגן : "ליהנות מהתנועה" . הקמפיין מועלה בישראל כחלק מקמפיין בינלאומי של החברה אותו מוביל הסלוגן: THE JOY OF MOVEMENT"". בנוסף תערוך חברת NOVARTIS פעילות קד"מ ענפה בחנויות וברשתות הפארם. ריקי הלוי מנהלת השיווק בחברתOTC NOVARTIS מוסרת כי : " מטרת הקמפיין הינה להעביר את התחושה, כי ניתן לעשות בדיוק את הדברים שאוהבים, כל יום מחדש – בלי לתת לכאב לעצור את החיים ואת פעילויות היום-יום". וולטרן אמולג'ל מסייע בהרפיית שרירים, אזורים מודלקים, הקלה ושחרור מכאב. לוולטרן הרכב ייחודי הנספג בעור במהירות וחומר פעיל המגיע לאזורים הכואבים והמודלקים. "NOVARTIS" יצרנית "וולטרן אמולג'ל" היא אחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-37 מיליארד דולר, 100,000 עובדים ופעילות בכ-140 מדינות.מוצרי החברה כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: "אוטריווין" לטיפול בנזלת ואף סתום, ניקוטינל לגמילה מעישון, "למיסיל" לטיפול בפטרת כף הרגל, "פרוקטו גליבנול" לטיפול בטחורים, "ויטה מרפן" לטיפול בפצעים וכוויות, ועוד.