השחקנית לימור גולדשטיין תוביל את הקמפיין לדיאטה החדשה 2diet

חברת "טעם-טבע אלטמן" נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום ההרזיה ומשיקה את הדיאטה חדשה לקיץ, 2diet מבית "אלטמן רוקחות טבעית" בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "שלמור-אבנון-עמיחי" יעלה בטלוויזיה, עיתונות ארצית, רדיו ואינטרנט. את הקמפיין מובילה השחקנית לימור גולדשטיין והוא מלווה בסלוגן: to diet or not to diet? 2diet.



במרכז הקמפיין סיטואציות קומיות בחנות בגדים, כאשר הקונה מתלבטת האם לקנות בגדים חטובים ( to diet?) או פחות חטובים (not to diet?), בגד-ים שלם או ביקיני?



בתיה פרחי סמנכ"ל פיתוח ב"טעם-טבע אלטמן": "הדיאטה החדשה, שמגיעה בימים אלה לישראל, נוסתה בשנים האחרונות בהצלחה גדולה בארה"ב. מדובר בערכה המכילה תוספים מזרזי הרזיה שלראשונה קיבלו את אישור ה-FDA בדבר יעילותם. במרכז הערכה שני רכיבים התומכים בניהול משקל האחד פורץ דרך בהפחתת ספיגת פחמימות ובהפחתת תיאבון והשני עוזר לעיצוב הגוף ברקמת השומן. למעלה מ-60% מהישראלים סובלים מעודף משקל. וכ- 20% מהם נמצאים בדיאטה להפחתה או לשמירה על משקל, בנוסף לקראת עונת הקיץ יש עלייה של 30% בפונים לקבוצות דיאטה. הסדרה החדשה תשתלב בקטגוריה המוערכת במאה עשרים מיליון ש"ח בשנה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)