D-say Interactive מעלה קמפיין ייחודי עבור חברת כלל פורקס

משרד האינטראקטיב D-say Interactive מעלה קמפיין ייחודי עבור חברת כלל פורקס מקבוצת כלל פיננסים. הקמפיין בהיקף של 750,000 ש"ח עלה באינטרנט ובשלטי חוצות.



במסגרת הקמפיין האינטרנטי יוצגו לציבור הגולשיםבאתרים הכלכליים המובילים ביניהם: גלובס, דה מרקר, וואלה, Ynet, ביזפורטל ועוד, 3 שאלות המעניינות את ציבור המשקיעים, כאשר התשובה תפתח ללקוחות אינפורמציה רלוונטית להשקעה בכל מיני ערוצים.



בנוסף, כל לקוח שיצטרף לכלל פורקס וישקיע דרכו, ייקבל מכשיר איי-פון מתנה! שדרכו אף יוכל לבצע מסחר… כלל פורקס היא הראשונה שרכשה את מכשירי האיי-פון בארץ, באישור משרד התקשורת.



אורן אלדד, מנכ"ל החברה מסר כי החברה מתפתחת בקצבים יפים מאוד וכי כבר ברבעון הראשון תרמה לשורת הרווח של כלל פיננסים.



אבי חנן סמנכ"ל לקוחות D-say Interactive : "מרבית חברות הפורקס פונות ללקוחות במבצעים והטבות בלבד. אנחנו חיפשנו דרך לקמפיין חכם המשלב תוכן שיווקי רלוונטי ללקוחות ולא רק הצעת מכר מפוצצת. הקמפיין עד כה מוכיח שהדרך הזו היא נכונה יותר לקהל המטרה הרלוונטי עם CTR של 0.57, פי 5 מקמפיין כלכלי ממוצע", הוסיף חנן.



משרד הפרסום d-say Interactive מטפל בשורת תקציבים מבית כלל. ביניהם כלל פיננסים, כלל גמל ופנסיה, כלל מימון, כלל בריאות וכלל פוררקס.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים