הדוגמנית אנה בול נבחרה להוביל את מסע הפרסום של מותג האופנה לצעירות mam'z

הדוגמנית אנה בול (19) נבחרה להוביל את מסע הפרסום של מותג האופנה mam'z לצעירים.



אנה, שהספיקה עד כה להשתתף בתצוגות אופנה במילאנו, פריז ולונדון הצטלמה גם לקמפיינים של מותגים בארץ ובעולם ביניהם: רשת טו גו, שוקולד עלית, להסרה מילאנו ועוד.



עבור הקמפיין, של רשת mam'z, תקבל אנה בול 10,000 דולר והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי, החל מחודש יוני, במסע פרסום ממוקד לצעירים, הכולל בין היתר: עיתונות,אתרי אינטרנט, דיוור ישיר ופעילות קד"מ, במסגרתו אירועים לצעירים, השקות, חשיפות וכו'.



לדברי ליאת מלול, מנהלת השיווק של המותג mam'z: "שיטת הפרסום והשיווק של המותג mam'z, מתבססת על פעילויות "צעירות". האסטרטגיה הפרסומית תתמקד בקהל המטרה "שיגלה" את המותג באזורים בהם הוא נוהג לבלות כמו ארועי מוסיקה, אופנה בידור ועוד, וכן למדיות אליהן הוא חשוף כמו אתרי אינטרנט.



רשת mam'z מקבוצת ריטייל ישראל נמצאת בבעלות איש העסקים אבי מטנה. הרשת מונה 8 סניפים ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)