מאפיית ברמן מדווחת על גידול בנתח השוק של לחמים מלאים

קבוצת "מאפיות ברמן", יצרנית הלחם ומוצרי המאפה הוותיקה בישראל, מדווחת על גידול משמעותי במכירות של לחמי מחמצת מקמחים מלאים. מאז השיקה החברה את סדרת הלחמים החדשה, ברמן E-Free, לחמי מחמצת ארוזים מקמחים מלאים ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים, גדל נתח השוק של מכירות הלחמים מלאים בששה חודשים בלבד. נתח השוק הכללי של החברה צמח אף הוא בקטגוריית לחמי המחמצת. סדרת ברמן E-Free כוללת 3 לחמים בהם E-FREE לחם פרוס מלא מקמח חיטה, E-FREE לחם פרוס מקמח שיפון מלא ו-E-FREE לחם פרוס מקמחים מלאים (כוסמין, שיפון וחיטה), כולם ללא תוספים מלאכותיים. החברה תציג את הלחמים בתערוכת ישראפוד, אשר תיערך בשבוע הבא בגני התערוכה תל אביב.


לימור סטיינמן, מנהלת מותג "מאפיית ברמן": "יש גידול מתמיד במכירת לחמים מיוחדים, מדובר במגמה של השנים האחרונות. נתח המכירות של ברמן צמח בשנה האחרונה, גם על רקע העמקת הפעילות מול רשתות המזון".


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל