לפידות עולה עם קמפיין חדש למותג "ספאטון"

"קבוצת לפידות", המשווקת הבלעדית בישראל של המותג "ספאטון", תוסף תזונה, עולה עם קמפיין דיגיטל למותג באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas תחת המסר:


"יש המון הבדלים בין ההיריון הראשון להיריון השני, חוץ ממה שלא-ספאטון".



את הקמפיין מובילה הטאלנטית ו מנחת "האח גדול", לירון ויצמן, הנמצאת בסוף החודש ה-7 להריונה. מדובר בפעם השלישית בה ויצמן נבחרת להוביל את קמפיין המותג.



הקמפיין מציג באופן הומוריסטי ומשעשע את ההבדלים בין ההיריון הראשון לבין ההיריון השני, כאשר הדמיון היחיד בין שני ההריונות הוא העובדה כי לירון נוטלת "ספאטון". למשל, בהיריון הראשון, כאשר אישה תגיד לבעלה כי מתחשק לה מנת פלאפל, הוא ירוץ להביא בשבילה מיד ואילו בהיריון השני-הוא יגיד לה להביא בשביל שניהם. בהיריון הראשון, תיקח איתה אישה לחדר הלידה חצי בית ואילו בהיריון השני, תיקח לחדר הלידה מטען לנייד בלבד.



אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות": "מאז תחילת שיתוף הפעולה שלנו עם לירון לפני 3 עונות, ידענו כי לירון מייצגת בצורה הטובה ביותר את קהל היעד של תוסף הברזל ספאטון- אמהות צעירות/נשים בהיריון שלא מתפשרות על איכות החיים שלהן ומעדיפות תוסף ברזל מהטבע. שיתוף הפעולה זה החל כאשר נודע לנו כי לירון בעצמה השתמשה במוצר במהלך הריונה הראשון, וכעת היא משתמשת בו גם בהריון הנוכחי, אני בטוח כי הקמפיין החדש, ימשיך את מגמת הצמיחה של תוסף הברזל ספאטון ואת התחזקותו בקרב קהל היעד".

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל