רשת Body Shop מתרחבת ויוצאת בתהליך מיתוג מחדש

רשת BODY SHOP, רשת החנויות המובילה והגדולה בישראל בתחום הטיפוח והפינוק לגוף מהטבע, מתרחבת ויוצאת בתהליך מיתוג מחדש. רשת BODY SHOP מונה 36 סניפים בפריסה ארצית ועתידה עד סוף שנת 2008 למנות כ-40 סניפים.


המיתוג מחדש של הרשת כולל שידרוג ועיצוב מחודש של חנויות הרשת הקיימות, חיצוני ופנימי, פתיחת חנויות חדשות עם ליין עיצובי חדש, שידרוג מוצרים קיימים ופורמולות, פיתוח ליין חדש של מוצרים ועוד. ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 5 מיליון ₪.


השנה כבר עוצבו 15 חנויות על פי הנראות החדשה ובמקביל נפתחו שני סניפים חדשים בקניון מעלה אדומים, בשדרות הגעתון בנהריה וברחוב שנקין בת"א.


על העיצוב החדש אחראיות המעצבות שרונה עזר ולינוי רובינשטיין, העיצוב בסגנון קלאסי מודרני בהשראה אירופאית מעניק תחושה רומנטית ומפנקת המעצימה את חווית הקניה ומדגישה את ערכי הרשת- מוצרים טבעיים וידידותיים לסביבה.


דני בר-און, מנכ"ל רשתBODY SHOP : " כרשת המובילה בישראל בתחום הטיפוח והפינוק מהטבע, אנו ערים ומרגישים את ההתפתחויות בשוק וקשובים לצרכנים, אשר מחפשים ריגוש וחדשנות תוך שמירה על סביבה ירוקה. לאחר בדיקה מקיפה ומחקרי שוק החלטנו לשדרג את נראות חנויות הרשת אשר ישדרו קו נקי ונעים אשר מעניק הרגשה ביתית כאשר נכנסים לחנויות הרשת. אני מאמין כי עד סוף 2009 יעוצבו כל חנויות הרשת וכמובן כל החנויות שיפתחו בהמשך השנה יהיו בקונספט החדש."

אולי יעניין אותך

Image3 (1)
שלמה קרמר מנכל ומייסד-שותף - קרדיט תמונה Eclipse Media and Leonid Yakobov (002)
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
דודי גבאי, מנכל המטה הטכנולוגי לביטחון וחוסן בנגב המערבי
פרפואה אייסמול אילת, צילום באדיבות המותג
אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)