SACARA מצלמת קמפיין עם נטע אלחמיסטר בהיקף 100 אלף ש"ח

נטע אלחימסטר, פרזנטורית רשת הטיפוח והאיפור SACARA, התייצבה אמש, לרגל חג הפורים בסטודיו לצילום בת"א, לרגל קמפיין פורים 2019, שתעלה הרשת במהלך חודש פברואר, בתקציב של כ 100 אלף ₪, להשקת סדרת מוצרים חדשה. אלחימסטר פגשה על הסט את נטלי גולברי, מנהלת השיווק של הרשת, שזו סיפרה לה שבדיוק חזרה מפגישות עסקים במיאמי, שם הצליחה להגשים את אחד מחלומותיה העסקיים – לפתוח סניף ראשון של מותג בגדי הים שלה בננהוט.



בין השתיים התנהלה שיחה על אופציה לשיתוף פעולה ראשון בין SACARA לחנות בננהוט: מכירת מוצרי קופה של טיפוח ואיפור המתאימים לשימוש בחוף הים, בסניף שייפתח במיאמי.



לשם כך, נטלי ארזה לנטע מזוודת איפור מלאה במוצרים של הרשת המתאימים לכל נופשת ומשתזפת על החוף על מנת לבחון את האופציה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)