נוטלה מזמינה את הצרכנים להופיע על צנצנות המותג

נוטלה, ממרח אגוזי הלוז עם הקקאו האהוב בעולם, משיקה את קמפיין "Your Morning With Nutella" במסגרתו יוכלו הצרכנים ומשפחותיהם לככב לראשונה על אריזות נוטלה.


במהלך חודש ינואר, יוכלו הצרכנים להצטלם עם ארוחת הבוקר שלהם בשילוב הממרח, לעלות את התמונות לאתר המבצע של החברה, ולהיות חלק מאריזת נוטלה הייחודית שתושק במהלך השנה.



בנוסף, כל משתמש אשר יירשם לפעילות ייקבל "תווית נוטלה אישית" להדפסה, הכוללת את הלוגו של נוטלה והתמונה אותה העלה לאתר. כמו כן, בין המשתתפים תוגרל חופשה משפחתית בניו יורק וביקור VIP ב Nutella Café החדש שנפתח בעיר.



לדברי אליאור צחי, מנהל שיווק נוטלה ישראל: "מדובר במהלך ייחודי ומקורי של נוטלה ישראל, שבו אנו מזמינים את הצרכנים שלנו להיות חלק מהקמפיין של נוטלה וכן להופיע על אלפי צנצנות שישווקו במהלך השנה. אנו צופים שיעורי השתתפות גבוהים, כשהפרס הוא חופשה משפחתית בניו יורק וביקור VIP בבית הקפה החדש של נוטלה Nutella Café" " שרק נפתח זה עתה בעיר.



חפשו את צנצנת הקמפיין, נוטלה 750 גר' , ברשתות שיווק השונות או היכנסו לאתר נוטלה ישראל.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)