חברת "פרמיירה מדיה בע"מ" פיתחה פלטפורמה שיווקית חדשנית בקנה מידה עולמי, בעלת חשיפה ממוקדת לציבור שוחר התרבות בישראל.
רעיון מדיית פרמיירה הוא למעשה ערכת פרימיום ייחודית, אשר מחולקת לקהל שוחרי התרבות הן בחלוקה אישית והן בחלוקה על גבי גב כיסאות התיאטראות ובה מגזין תרבות, הטבות לבילוי במסעדות ובבתי קפה וכן גלויות פרסומיות.
בימים אלו נמצאת החברה במגעים מתקדמים עם מספר תיאטראות גדולים נוספים, ביניהם: גשר, קאמרי, בית האופרה, היכלי התרבות ת"א, נתניה, תיאטרון ירושלים, תיאטרון הצפון ועוד. לקראת הרבעון השלישי של 2008 מתוכננת המדיה להגיע לקהל של מעל 300,000 לקוחות בחודש בנקודות : עומר, ירושלים, ראשל"צ, תל-אביב ( צוותא, בית ליסין,לב תל אביב), לב מנדרין רמת גן, גבעתיים, הרצליה ואבן יהודה.
10% מהרווחים מועברים כתרומה לארגון "הרוח הישראלית" למען ילדים ונוער במצוקה.
רוני בלנקלדר, מבעלי חברת "פרמיירה מדיה":" חשוב לנו להביא למפרסמים את הפריסה המקיפה ביותר, כך שיוכלו לפגוש את קהל שוחרי התרבות בכל הארץ. כמו כן החשיבה לשילוב מגזין תרבות לצד גלויות הטבות מעניקה עניין לקהל בזמן ההמתנה לתחילת ההצגה ומגבירה את העניין של הקהל בערכה כולה".