חברת "ביופט", יצרנית מזון החתולים המוביל בארץ "לה-קט" בחרה את מוּשוֹן החתול, לפרזנטור שיוביל את קמפיין הפרסום האינטראקטיבי של החברה.
מתוך דאגה לחבריו שנותרו ברחוב, וכמי שמרגיש מנהיג שלהם, מוּשוֹן פותח בלוג שבמסגרתו הוא יביע את דעותיו החתוליות ואף יחשוף סרטונים מחייו האישיים.
לראשונה בישראל, נפתח בלוג מתוך נקודת מבטו של החתול הישראלי המפתח מגוון נושאים המעניינים את קהילת חובבי החתולים.
הקמפיין שיכלול את הבלוג של מוּשוֹן ובאנרים שיובילו אליו יעלה באמצעות חברת האינטראקטיב Gorni Interactive בהשקעה של 300,000 ₪ .
מטרות הקמפיין הולמות את האסטרטגיה של לה-קט כמותג מוביל בישראל, ותיק ואיכותי. הקמפיין נוצר מתוך ההוויה הישראלית ופונה לכל אוהבי החתולים בישראל. במסגרת הקמפיין הצעה אטרקטיבית להתנסות במוצרי לה-קט: מארז התנסות חגיגי לרגל 60 שנות חתוליות ישראלית המעוצב כמוצר רטרו ומכיל 300 גרם לה-קט מיקס (מזון יבש) ומעדן לה-קט דליקטס 85 גרם. מחיר המארז הינו אטרקטיבי במיוחד: 6.99 ₪ בלבד. את המארז ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
מחקרים שנעשו בקרב מגדלי חתולים מגלים כי רבים ממגדלי החתולים הם כאלו שאימצו לעצמם חתול רחוב, הביאו אותו לביתם ובייתו אותו, בנוסף נמצא כי חתולים, בניגוד לחיות אחרות מסגלים לעצמם התנהגות של 'בָלָבָתים" וההתייחסות כלפיהם היא כאל מנהלי הבית. זו הסיבה כי הפנייה נעשתה באמצעות פרזנטור, אשר יוצר הזדהות אצל רבים מבעלי החתולים ואף מייצג בתכונותיו את המותג לה-קט, המוביל בקטוגריה.
ענבר בן צבי, מנהלת השיווק של חברת ביופט, יצרנית לה-קט: "מוּשוֹן נבחר בזכות תכונותיו המיוחדות להוביל את הקמפיין. הוא אינו "סתם" עוד חתול שגרתי אלא מנהיג חברתי וכריזמטי, בעל ניסיון חיים עשיר, המפגין אכפתיות ודאגה כלפי חבריו החתולים. יחד עם זאת, הוא איננו מתנשא ומדבר אל כולם בגובה העיניים".
הקמפיין יכלול באנרים בפריסה רחבה ומגוונת המפנים את הגולשים לבלוג של מוּשוֹן שכתובתו היא: www.mushon.co.il.