מיצובישי משיקה את הדור החדש של הלנסר בקמפיין פרסומי בהיקף של כ- 6 מיליון ש"ח

כלמוביל יבואנית מיצובישי לישראל משיקה את הדור החדש לחלוטין של הלנסר בליווי קמפיין פרסומי בהיקף של כ- 6 מיליון ₪ תחת הסיסמא "היא הגיעה". הקמפיין, בהפקת ראובני פרידן IPG, מציג את קפיצת הדרך שמציג הדור החדש של הלנסר ומתבסס על הציפייה והסקרנות לקראתו כפי שנלמד במחקר הממפה לקוחות פרטיים של משפחתיות חדשות.



הקמפיין יכלול סרטוני פרסומת בטלוויזיה באורך 35 שניות ומודעות בעיתונות היומית. בסרטון הפרסומת רואים כפר איטלקי ואת ההתרגשות של תושביו לקראת הגעתה של הדור החדש של הלנסר.



מיכאל פורז, מנהל השיווק של מיצובישי ישראל: "נקודת המוצא בהשקת הלנסר היא חדשנות במסגרת של המשכיות. מצד אחד, מיצובישי לנסר היא דגם מוכר, עם 35 שנות מסורת בעולם ו- 20 שנים בישראל, מהן מספר שנים בהן הובילה כאן את שוק הרכב. לכן, עצם השימוש בשם "מיצובישי לנסר" מונע צורך בהסברים. מדובר במשפחתית מרווחת, נוחה ואמינה מעצם היותה מיצובישי לנסר. מצד שני, הדור החדש הוא אכן חדש לחלוטין – שלדה, מנוע, עיצוב חיצוני ופנימי וכו', כל מערכות הרכב חדשות לחלוטין.


הקמפיין הפרסומי נועד להבליט את נוכחותו החיצונית המרשימה של הרכב, המעידה גם על תכונותיו האחרות, ולהציגו כרכב נחשק".



הדור החדש של הלנסר נוחת 20 שנה לאחר השקת הלנסר הראשונה בישראל – מכונית שהביאה את בשורת האבזור במכוניות משפחתיות בשוק הרכב הישראלי. הדור התשיעי של הלנסר הוא דגם חדש לגמרי הכולל חידושים בתחום העיצוב, טכנולוגיה, בטיחות ואבזור. לנסר הדור החדש תוכננה כדי להציע שילוב בין רכב משפחתי שימושי לרכב בעל התנהגות כביש דינמית ועיצוב יחודי אשר מעניקים ערך מוסף חשוב בסגמנט המכוניות המשפחתיות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)