לראשונה: מותג מנטוס בקמפיין בהפקה מקומית

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן, הינו רחב היקף והוא עולה בטלוויזיה ובדיגטל תחת הסלוגן: "מי אומר לא למנטוס?"



היקף הקמפיין נאמד ב- 1.5 מיליון שקל.



הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה החדשה של המותג המציגה את מנטוס כמוצר שעוזר לחבר בין אנשים, הרעיון המרכזי בקמפיין החדש הוא שאף אחד לא אומר לא למנטוס, והמסר מועבר בעזרת סרטונים הומוריסטים וצעירים המראים סיטואציות יומיומיות שמנטוס הוא חלק מהן.



קרדיטים: במאי: קובי חביה, חברת הפקה: MUD הפקה, בית פוסט: ברודקאסט, קריאייטיב: סיגל עבודי, גליה קדם, אמיר קפח, אסטרטגיה: עינת בן חורין, יעל ויצמן, ניהול לקוח: דפנה מונהייט, מיניה בן, רוני פילוס, הפקה: שני תוהמי, מדיה: שלומי פרידן, יעל זיו.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)