'ויט' ישקיע כ- 2 מיליון שקל בפעילות שיווקית ייחודית משותפת עם הסדרה המצליחה "דני הוליווד"

מותג הסרת השיער 'ויט' ישקיע כ- 2 מיליון שקל בפעילות שיווקית ייחודית להעלאת המודעות למוצרי הסרת השיער לבנות נוער בגלאי 12-18. המהלך ייתמך בקמפיין ארצי רחב הקיף אשר יזמין את הנערות לשחק לצד כוכב סדרת הטלוויזיה המצליחה 'דני הוליווד'. הקמפיין, תחת השם "טלנוויט", יעלה בפריסה ארצית הכוללת: קמפיין טלוויזיה, קמפיין אינטרנט, פרסום על גבי המוצרים בנקודות המכירה.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום, 'יורו ישראל אינטראקטיב', מזמין בנות נוער לצלם עצמן לסרטון טלנובלה קצר כאשר נושא הסרט הוא רגליים. הסרטונים, שיועלו לאתר הקמפיין, ידורגו על ידי הגולשים והסרט בעל מספר ההצבעות הגבוה ביותר, יזכה את השולחת בהזדמנות לשחק לצד כוכב הסדרה המוצלחת "דני הוליווד".



אפרת ריקלין, מנהלת מותג 'ויט' ב"רקיט בנקיזר" מוסרת כי: "הפעילות הייחודית, הכוללת שיתוף פעולה עם הסדרה המצליחה 'דני הוליווד', מאפשרת את חשיפת המותג לקהל נערות צעירות הצופות בסדרה, המתנסות לראשונה בחוויית הסרת השיער. הפעילויות האינטראקטיבית של 'ויט' מעניקה לנערות הזדמנות נדירה להיות חלק מעולם התוכן של הסדרה ולשחק לצד דני הוליווד בכבודו ובעצמו."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל