רשת המרכזים הרפואיים "עיניים" של ד"ר שמואל לוינגר, עולה השבוע עם קמפיין להדגשת בטיחות ואמינות הסרת משקפיים אצל המומחים של "עיניים".
הקמפיין בשיתוף הפורטלים Walla ו- Msn יכלול באנרים עם הכיתוב "משקפיישן- משקפי הקסם – מרכיבים ונעלמים. לחיצה על הבאנר תוביל למיני סייט בו יצוין כי משקפי קסם טרם הומצאו, אולם מומחי הרשת מזמינים אתכם להסיר משקפיים בדרך האמינה והבטוחה- שיטת האינטראלאסיק.
לדברי איציק לוי, סמנכ"ל "עיניים" :"הקמפיין ממשיך לחזק את הקונספט " עיניים יש רק שתיים" , שמדגיש את חשיבות הענקת הטיפול הבטוח למטופל באמצעות מענה לחששותיו ע"י מתן מידע מקיף ושקיפות מלאה לגבי מגוון הטיפולים ש"עיניים" מעניקה.
"בקמפיין מודגש המידע כי כ- 30% אינם מתאימים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר ולחלקם ישנו פיתרון בשיטות נוספות כגון השתלת עדשה תוך עינית. מטופלים אלה אינם מודעים לכך ורק מרכזים רפואיים בודדים יכולים לבצע את הטיפול המצריך חדר ניתוח כירורגי". הוסיף לוי
הקמפיין באמצעות websense בהיקף תקציבי של כ- 100,000 ₪.