קבוצת לפידות עולה עם קמפיין חדש לתוסף הברזל "ספאטון"

"קבוצת לפידות", המשווקת של תוסף הברזל "ספאטון", עולה עם קמפיין דיגיטל חדש למותג באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas , תחת הסלוגן: "ברזל מהטבע זה ספאטון".





את הקמפיין מובילה, בפעם הרביעית, הטאלנטית ומנחת הטלוויזיה , לירון ויצמן, יחד עם טניסאית העבר וההריונית בהווה, שחר פאר.



הקמפיין ההומוריסטי והמשעשע מפגיש את שתי הכוכבות במגרש הביתי של פאר- מגרש הטניס. אך מה שהיה אמור להיות משחק טניס סוער בין השתיים, הפך במהרה לקורס להורות, במסגרתו לירון בוחנת את המוכנות של שחר לאימהות הכוללת האכלה, ארגון תיק החתלה, אמבטיה והכי חשוב- שהיא לא שוכחת לצרוך את תוסף הברזל ספאטון.


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל