יוניליוור המשווקת את מותג הדאודורנטים הגברי AXE, מדווחת על נתח שוק של 15.5% למותג בחודש אפריל

יוניליוור ישראל המשווקת את מותג הדאודורנטים הגברי AXE, מדווחת כי על פי נתוני נילסן כבש המותג בקטגוריית הדאודורנטים לגברים, נתח שוק של 15.5% בחודש אפריל וזינק ברבעון הראשון למקום השני עם 14%, אחרי ספיד סטיק (26.5%). יעדיה של יוניליוור לתפוס עד סוף 2005, 17% משוק הדיאודורנטים לגברים שהיקפו כ-95 מליון ₪.


במסגרת הפעילות השיווקית למינוף ההצלחה, עלתה יוניליוור ישראל בסרטון חדש ל-AXE, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של כ-1,500,000 ש"ח. סרטון זה – האופנוען – ממשיך את סדרת סרטוני הפרסומת של המותג שעלתה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ובמגזר הרוסי.



יוניליוור ישראל נכנסה לראשונה לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם מותג הטיפוח הגברי הבינלאומי – AXE, לפני כארבעה חודשים.



יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו שבעי רצון מההשקה המוצלחת של המותג AXE , שלמעשה הצדיק את ההחלטה האסטרטגית של יוניליוור להיכנס לתחום הטיפוח הגברי.

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)