קבוצת לפידות עולה עם קמפיין חדש למותג עדשות המגע אלקון בכיכובן של הפרזנטורית קורין גדעון והפסיכולוגית הידועה ורדה רזיאל ז'קונט. הקמפיין באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas, יעלה באתרי האינטרנט המובילים, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.
עבור גדעון, מדובר בפעם השלישית בה היא נבחרת להוביל את קמפיין המותג. הקמפיין ההומוריסטי והקליל מפגיש את השתיים לשיחה צפופה בקליניקה האמיתית של רזיאל ז'קונט בתל אביב. קורין מתלוננת על כך שהיא לא מרגישה כלום ורזיאל מתחקרת אותה בנושא, כאשר לבסוף משתמשת במשפט הידוע : "תזרקי אותו!". אך מסתבר, שבעוד שרזיאל ז'קונט הייתה בטוחה כי השיחה סובבת סביב גברים, גדעון בכלל דיברה כל הזמן על עדשות המגע שהיא מרכיבה……
אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות": "באמצעות עדשות המגע דייליס טוטאל 1- אלקון מאפשרת למרכיבי עדשות המגע ליהנות מפסגת הטכנולוגיה והנוחות בתחום. אני בטוח שהקמפיין החדש, ימשיך את מגמת הצמיחה של המותג ואת התחזקותו בקרב קהל מרכיבי עדשות המגע בישראל."