רשת האופנה TAGWOMAN, עולה בקמפיין פרסום לקולקציית בגדי הערב והנשף אשר תמותג כקולקציית "לייט נייט". קולקציית הלייט נייט הינה קולקציית ערב הכוללת פריטי לבוש ייחודיים לערב, המעוצבים במיוחד עבור האישה הסקסית והאינטליגנטית, השובבה והקלאסית.
הקמפיין מועלה באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". הקמפיין יכלול פרסום במגזינים, הפקות אופנה, פרסום בנקודות מכירה, שת"פ עם אתרי אינטרנט ועוד.
לדברי אילן בז'ה, מנכ"ל TAGWOMAN: "הקמפיין מציג קולקציית ערב ייחודית, נשית וסקסית לעונת החתונות, הנשפים ואירועי הקיץ הרבים. באמצעות הקמפיין נרחיב את קהל היעד הצרכני, עם קולקציית ערב ייחודית, אשר מדגישה את הנשיות ונותנת מענה לאירועי הקיץ הרבים".